Om Kebok
Kebok så sin spæde start i maj 2007, da Esben Bjerg Olesen ansatte den første medarbejder.
Ideen med Kebok fra starten har altid været at kunne levere solide personaleløsninger og gerne med de samme folk år efter år.
Da Kebok havde fået stadfæste i Danmark, blev der i august 2012 tilføjet en afdeling i Oslo (Norge).
Det har og vil altid være Keboks primære mål at være en stabil og seriøs underleverandør. Vi er selvfølgelig overenskomst dækket, og følger nøje arbejdsmarkedets krav således at I som kunder kan være trygge ved brugen af personale fra os.
Har I projekter i udlandet sidder vores projektgruppe klar til at hjælpe med tilladelser og tilbud angående personale uanset om det er i Grønland eller Afrika.
Vores folk har en bred praktisk erfaring med brancherne og vi "lukker" ofte huller, hvor virksomhederne står med akut personalemangel ved for eksempel sygdom, ferieafløsning licitationer m.m.
Kebok har specialiseret sig i at levere kompetent personale til transport-, jernbane- og entreprenørbranchen.
I kan således som kunder passe jeres forretning, uden at være nervøse for om arbejdet i "marken" skrider fremad.